Περιγραφή
Το κιτ μετατροπής (SMF) αποτελείται από βολάν μονής μάζας χωρίς εξαρτήματα φθοράς,δηλαδή δεν χρειάζεται αλλαγή το βολάν παρά μόνο ο δίσκος και το πλατό,σε αντίθεση με το βολάν διπλής μάζας που φθείρεται.Το SMF εξασφαλίζει επίσης μεγαλύτερη ανθεκτικότητα του συστήματος συμπλέκτη.Επιτρέπει την μείωση της ανταλλαγής θερμότητας μεταξύ του βολάν και του δίσκου(κατά 50 °C λιγότερο σε σχέση με την τεχνολογία του βολάν διπλής μάζας),αποφεύγοντας την πρόωρη φθορά του υλικού τριβής.Αυτό καθιστά την τέλεια λύση για τους κινητήρες Stop Start οι οποίοι παράγουν σημαντική ανταλλαγή θερμότητας λόγων των αυξημένων εκκινήσεων του κινητήρα.Το κόστος του SMF σε σχέση με το βολάν διπλής μάζας είναι πολύ μικρότερο.